Maak een afspraak Nieuwe patiënt Spoed

Spoed

Spoedklachten

Soms heeft u een tandarts nodig buiten onze openingstijden. Denk daarbij vooral aan nabloedingen, ongevallen en hevige pijnklachten. Hiervoor hebben wij een speciale spoeddienstregeling.

Mondzorg Poli Limburg

Vanaf 14 februari worden pijnklachten en spoedgevallen waar genomen door Mondzorg Poli Limburg.
Dit kan alleen via een telefonische afspraak: 046-3030360

Mondzorg Poli Limburg
Frans Erenslaan 103C-02
6164 JG Geleen

Spoed gedurende onze openingstijden

Heeft u de spoeddienst nodig gedurende onze openingstijden? Dan verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen. Tijdens vakanties en buiten onze openingstijden zult u via ons antwoordapparaat vernemen welke tandarts voor ons waarneemt.

Spoed buiten onze openingstijden

Voor spoedgevallen buiten onze openingstijden zijn wij aangesloten bij de Tandartsenkring Heerlen en Omstreken. Samen met de andere aangesloten tandartspraktijken zorgen wij er gezamenlijk voor dat wij op elk moment van de dag de zorg voor u kunnen bieden. Gedurende de avond en nacht, gedurende het weekend en op erkende feestdagen heeft een van de deelnemende tandartsen dienst. De door hem geleverde hulp zal alleen spoedhulp inhouden. Mocht bijvoorbeeld een klein stukje van een tand afbreken en u heeft geen pijnklachten, is het vaak beter te wachten tot onze praktijk weer geopend is omdat aan de spoeddienst extra kosten zijn verbonden. Spoedhulp moet u doorgaans contant betalen. Ook wordt u vriendelijk verzocht uw verzekeringspapieren, een lijst van door u gebruikte medicijnen en een identiteitsbewijs mee te nemen.
Via ons antwoordapparaat wordt u buiten onze openingstijden verwezen naar de dienstdoende tandarts. Maar ook op tandartsenheerlen.nl kunt u zien welke tandarts spoeddienst heeft.